منـتديـات صـبايـا سـوريــا لـوف
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منـتديـات صـبايـا سـوريــا لـوف

اهلا وسهلا بكل الزوار الكرام نورتو وشرفتو منتدى سوريا لوف..!!~°YouseF°~!!

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة
» نحن لا نرضى بأن يُنقل عنا الكذب ,, فكيف نرضى به على نبينا " فتأكد قبل كتابة الحديث "..
في سطر لست ادري Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 21, 2012 4:25 pm من طرف همسة الغرام

» الاحاديث الدينية
في سطر لست ادري Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 21, 2012 4:20 pm من طرف همسة الغرام

» الله يحبك أنت!
في سطر لست ادري Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 22, 2012 2:43 pm من طرف همسة الغرام

» بمناسبة عيد الأضحى.. شواء اللحوم أفضل من طهيها
في سطر لست ادري Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 22, 2012 2:35 pm من طرف همسة الغرام

» عود كبريت و قلم
في سطر لست ادري Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2012 10:17 pm من طرف همسة الغرام

» من هم أفضل أصدقائك..؟؟
في سطر لست ادري Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2012 10:05 pm من طرف همسة الغرام

» للاصدقائي فقط
في سطر لست ادري Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2012 10:01 pm من طرف همسة الغرام

» دعواتنا لبلادنا سوريا والعراق وفلسطين
في سطر لست ادري Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2012 9:48 pm من طرف همسة الغرام

» مـســاكم فــل
في سطر لست ادري Icon_minitimeالأحد أكتوبر 21, 2012 9:37 pm من طرف همسة الغرام

مايو 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
اليوميةاليومية
التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

في سطر لست ادري

كاتب الموضوعرسالة
همسة الغرام

همسة الغرام

في سطر لست ادري Empty
مُساهمةموضوع: في سطر لست ادري   في سطر لست ادري Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 17, 2012 5:03 am

[size=21]لَسْتُ أَدرِي

وجع 2

الغدر مش بالضرورة يكون بالخيانة. مش بالضرورة يكون بالضرب تحت الحزام أو الطعن في الضهر. الغدر ممكن يكون بالخذلان. انك ماتعملش اللي متعشم فيك تعمله.. ماتسألش لما المفروض تسأل. ماتحاولش لما المفروض ماتفقدش الأمل. تمشي وقت ما الناس نفسها انك تنتظر.. الغدر دا صعب قوي.. واصعب مافيه لما يجي من ناس بتحبهم ومتعشم انهم زيك.. [...]

والحلم ويايا والذكرى جوايا * 0

الأصعب من انك تحلم وحلمك ما يتحققش، هو انك تحلم وحلمك يتحقق، بس تكتشف إنه كابوس.. ساعتها يبقى عليك ترجع، من الأول تاني، تلملم نفسك لجل تقنعها انك لسا تقدر تحلم من أول وجديد.. واحتمال، أو يمكن أو يجوز حلمك المرة دي مايطلعش كابوس.. —- * من أغنية “حواديت” لمحمد منير

ضايع مني لحظة.. يامين يجيبها لي.. 0

امبارح كنت عايزة أعيط على حاجات كتير. من كترها ماعرفتش على أي حاجة أبدأ. كتبتهم على ورق ورصيتهم قدامي على شكل شجرة وطير وسحابة ونيل ومركب.. وبعد ما زهقت لخبطتهم، وقطعتهم وقعدت أضحك. مع اني امبارح كنت عايزة أعيط.. على حاجات كتير قوي..

أنا والطريق 1

اليوم اكتشفت أن الضوء الساطع يُخيفني أكثر من الظُلمة. يكشفُ لي أكثر مما ينبغي، أو أكثر مما أود أن أعرف.. اليوم اكتشفت أن المعرفة تُخيفني أكثر من عدمها.. وأني أفضل أن استمر هكذا بطريقي لا أدري، أضل وأُجرب من جديد، على أن أدري فأتوقف عن المضي قدمًا في الطريق..

طير يافؤادي وغني.. ثم ابكي عني واشك الزمان.. 0

النهاردة، وأنا واقفة على حافة نفس الرصيف الفاصل بين الحقيقة والحقيقة الأخرى.. جه على بالي إني لو ح موت دلوقت، فأنا عايزة الأول أملى رئتي بهوا نضيف.. — العنوان من موال “طير يافؤادي” لمحمد عبد الوهاب..

لربنا 0

على فكرة، أنا حزينة قوي..

لحزب المُنكرين، وأشياء أخرى 1

لما تبقى راكب قطار مكتوب عليه “إتجاه إسكندرية”، وكل الناس -حتى الكومسري- بتقول لك إنه طالع إسكندرية، وحتى إنت نفسك تروح إسكندرية بعد كام ساعة قوي قوي.. بس الحقيقة إنك بدأت تاخد بالك إن القطار ماشي جنوب. وعقلك بدأ يشاورك إنه فعلا ماشي جنوب. وحتى البوصلة بتقول لك إنك مع الاسف ماشي جنوب.. وقتها ح [...]

سؤال محيرنى 19

إحنا بنكبر لما بنشيل الهم..ولا بنشيل الهم لما نكبر؟

صباح سعيد 10

من أكتر الحاجات اللي بتخليني ممكن أبتسم قوي على الصبح، لما ألاقي حد مع نفسه كدة بيبتسم قوي وهو ماشي لحاله في الشارع.. ساعتها بسأل نفسي ياترى بيبتسم عشان حبيبته كلمته، ولا إفتكر نكتة حد قالها له؟.. ولا عشان قابل حد عزيز عليه إذ صدفةً كدة ولا أخيرًا جت له الوظيفة اللي بيحلم بها؟.. الصبح [...]

دائما لا نتوقع ممن نحبهم كلمات المديح أو الشكر. رغم إنتظارنا لها وتلهفنا عليها فى بعض الأحيان تقفُ المعاني عاجزة عن التعبير عن نفسها إن لم تُقال ككلماتٍ شفاهية.. ان لم تخطها شفاة الأحباب لنا، وتشكلها تقاسيم وجوههم.. بحب فعل الكلام أحياناً يكون أبلغُ من أي فعلٍ آخر، فيظل رنين وقعِه معنا حتى بعد رحيلهم..
[/size]

في سطر لست ادري
صفحة 1 من اصل 1